søndag 31. mai 2009

En varm velkomst!


I dag kom mamma og pappa hjem fra turen de har hatt til Paris(!).. Tenk, uten å ta meg med!

Jaja, jeg får trøste meg med bildene de tok. Dessuten tok de jo turen alene for å feire at de har vært gift i 20 år. OG de hadde med gaver(^^,), så bitter er jeg vel egentlig ikke.




over: parfyme; Escada - Oscean Lounge, T-skjorte fra Paris
Som en liten overraskelsesfeiring, så hadde jeg, med litt hjelp fra min søte bror, disket opp med fin middag med dessert til, og som et pluss fikk de sånne fine former til å lage sjokoladefondant og sånt i.. De ble utrolig overrasket, og veldig glade!
Denne dagen har jeg jobbet hardt for å få ting på plass, men det var absolutt verdt strevet!
Nå var det deilig å bare synke ned i stolen å tenke på at jeg har fri i morgen òg! :D

2 kommentarer:

  1. Har du fått deg blogg også nå ja.. Så artig da=)

    Ja, det er helt vidundelig hvor flott været er om dagen!! Synd at det ikke holder seg slik veldig lenge nå fremover da..

    SvarSlett
  2. Haha.. Ja, men jeg er jo helt fersk enda da:P

    Vi får bare nyte været max så lenge det holder! Klem*

    SvarSlett