mandag 1. juni 2009

Sol og sommer <3

For en fantastisk dag dette har vært! Ikke nok med at det var fri, men været har jo bare vært helt supert! 1. juni ankom virkelig med stil...


Under: Litt juks men, utsiktsbilde hjemmefra i fjor sommer en gang..







Tenk, nå er det bare 17 dager igjen på skolen, og da er det over og ut for meg på Hønefoss. For alltid! Det skal bli så herlig å bli ferdig. Begynner å bli mektig lei lærerene nå.


Frustrerende sak det der egentlig, hvor mye lærere har å si på hvordan man trives på skolen og generelt hvordan man presterer. Vet ikke om jeg snakker for bare meg når jeg sier dette, men jeg mener i hvertfall det at om læreren(e) er flinke til å lære bort(les: engasjerer elevene), eller om de demotiverer elevene så har det større innvirkning på eleven enn man kanskje først skulle trodd. Og om læreren er demotiverende, ja, da har det faktisk innvirkning på oss mentalt over tid. Det vil kanskje til og med føre til at vi føler oss mindre verdt eller lignende... Ikke bra!





Huff, dette ble litt langt og innviklet, men jeg følte bare for å få det ut...

1 kommentar: