fredag 5. juni 2009

Jobbsøking og eksamensnerver! :S

Må bare beklage at jeg ikke har blogget på noen dager nå, men er visst inne i en litt dårlig periode. Er lite motivert, og tenker som om man skulle trodd jeg har tatt på meg andres tanker...

Det er veldig slitsom nå disse periodene kommer, men jeg får ikke gjort så mye annet enn å vente til det går over, og heller prøve å ha fokuset der jeg skal.

Onsdag neste uke er første av to eksamensdager for min del.. Det er en praktisk eksamen, derfor får vi to dager.
Gruer meg helt sykt, men samtidig skal det bli ubeskrivelig godt å bli ferdig med det!

I går søkte jeg på jobb. På Dna, en skobutikk som ligger på Kuben(Hønefoss-senteret). Krysser fingrene mine for at jeg får jobben, selv om jeg har mine tvil, ettersom det visstnok er en haug som har søkt.

Well, well.. Nå må jeg vende fokuset tilbake på skolen. Har inlevering av den siste oppgaven min før eksamen i dag! Wish me luck ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar