torsdag 18. juni 2009

Ferie! :D

Oida, slem pike har jeg vært. Ingen blogging på 10 dager! Håper dere kan tilgi meg da ;)




Uansett; I dag var siste skoledag FOREVER på videregående for mitt vedkommende... Det føles helt. . . rart! Aldri mer obligatorisk skole på meg. Jeg er fri! Fri til å gjøre HVA JEG VIL!




Ja det var det da... Jobbe, STUDERE(jeg gir meg ikke før jeg kommer inn, om det så skal ta meg 30 år! ... okei da.. skal hvertfall ikke gi opp etter tre forsøk, om det tar meg så lang tid) og skaffe meg en genial jobb jeg trives ubeskrivelig bra i, hvor jeg forhåpentligvis tjener litt(les: endel) penger




Sånn på tampen vil jeg bare få med et lite stemningsbilde herfra i dag.. været har jo vært veldig opp og ned i dag, syns dere ikke?!Det kom i hvertfall noe fint ut av det også ser dere...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar